Saturday, July 9, 2011

padang besar

9 july of 2011, aku pi padang besar ngan family aku naek train aka ktm yg lembap tu..
8 julai 2011 aku g ktm tnya pkul bpe train untuk esok..dy kta 4.45 pg..woooo..awl gile..mak aku ckp mostly pukul 6 pg but..kli ni awl gile..
so 4.30 pg 9 july pun aku smpai kat ktm..argh...train ditunda/ditangguhkan kepada 6.20.. just imagine brapa jam aku buang di ktm tu.
naek train normal la.4 jam kemudian aku smpai di pdng besar dlm pkul 11 cm tu coz train bukan jln pkul 6.20 pun,.
shopping punya shopping, smpai nak tercabut kaki..mak aku pkai wedges..lawak giler...kaki dy sakit kut..last2 aku tukaq kasut ngan mak ak.aku pkai crocs je..sbb aku taw ..mng kna jlan bnyk..g kedai duty-free. mmng tak de benda laen aku bli,,COKLAT
dlm pkul 6 cm tu aku blik pi stensen kreta api sbb 6.30 ptg train jln.system down,kna bratur panjang sbb nak amek ticket..
da cita lawak.. masa mak aku ngan aku ngah beratur nak amek ticket. depan mak aku da bdak laki tu..comey gak la. putih, tinggi pkai bju hijau, skinny jeans. tengah2 dy berdiri, tiba2 dy senget n terlanggar papan jadual train..sbb dy tertidur..berdiri lma kut..hahak..last2 dy duduk n tdo..hahak..comey gak la.. aku mati2 ingt dy pengsan..hahakk...
pastu aku pun naek train..dkt stesen arau, da la guy ni..duduk sebelah parent aku..tetiba dy bukak bku..aku pun dengan menyibuk nya usha bku dy..dy melukis..cantik giler...seyus cantik..kan best aku da bkat melukis.

akhirnya aku smpai umah pkul 10 mlm cm tu..pnat n penat..aku simpan brg n tdo !

10 july 2011, blik skula pla..aishee...
 bye2,,assalamualaikum, senyum tak perlu kata apa2..

No comments:

Post a Comment