Friday, March 11, 2011

tired..


penat memikirkan masalah kat skula.

dengan rumah sukan aku da masalah dalaman..(nak letak jawatan n so wtv)..
n wif platun probs..although diarong nmpak ok..aku nak kita buat gila2 kawan..
npe la aku jdi pegawai waren? (tak la berslah sngt lau ak kalah)
npe aku jdi pkr? (tak la bersalah sngt lau dpt last)
npe aku jdi bkp? (tak la bersalah sngt lau tak dpt memimpin skula dengan baek)
npe aku p sbp? (tak la bersalah la sngt lau aku dpt results tak ok)
npe aku jdi cm ni?? (slah aku or slah spa2 )
26 mac ni g kem kr n pkr..until 29 mac...
30 mac pertandingan kawat kaki...cm na ak nak train kawan2...sory to say...aku tak dpt menampung kepenatan di kepala...
memikirkan aspuri yang amat ak syg dikutuk...rasa panas di hati mula membakar diri...
i need my fwen to support me...
TENGS ASPURI !! AKU SAYANG KORUNK,,,
kan bgus skula kita sume girls.........

No comments:

Post a Comment